KATEGORIE

Kategoria:
Kreatywne zabawki
Do malowania, rysowania, rzeżbienia

OPIS:

Zestaw "Wykopaliska Archeologiczne - Dinozaury" to wspaniała przygoda, w której stajesz się małym archeologiem odkrywającym tajemnice prehistorycznych czasów. Dzięki temu zestawowi masz szansę na odkrycie skamieniałości dinozaurów, które czekają na Ciebie w specjalnych blokach wykopaliskowych.

Wyposażony w narzędzia takie jak młotek, łopata, pędzel oraz ochronne okulary, jesteś gotów na eksplorację i badanie skamieniałości. Dodatkowo, używając powiększającej soczewki, możesz dokładnie przyjrzeć się swoim znaleziskom, co sprawi, że poczujesz się jak prawdziwy naukowiec.

Kiedy już wydobędziesz wszystkie skamieniałości, będziesz mógł złożyć model szkieletu dinozaura, co nie tylko będzie świetną zabawą, ale również pozwoli Ci lepiej poznać te fascynujące stworzenia.

Zestaw jest nie tylko źródłem rozrywki, ale również edukacji, rozwijając Twoje umiejętności manualne i badawcze. Baw się, odkrywaj i ucz się w fascynującym świecie dinozaurów!

W skamienielinach znajdują się 2 male (12mix) szkieletów dinozaurów i jeden duży szkielet Tyranozaura.
W zestawie:
okulary ochronne,
gipsowa bryła z zatopionymi szkieletami,
pędzelek,
młoteczek,
dłuto,
buteleczka na wodę
lupa
Opakowanie i instrukcja w języku polskim

Wiek 3+

Kod CN 95030099

Języki PL ENG

POLECANE

ZABAWKI

Hurtownia Zabawek PRO-Eximp specjalizuje się w sprzedaży zabawek wyprodukowanych w Polsce, takich jak: gry planszowe, pojazdy, klocki, zabawki edukacyjne.

Dysponujemy także bogatą ofertą artykułów z importu głównie z Dalekiego Wschodu. Można się u nas zaopatrzyć w szeroką gamę zabawek (maskotki, gry i układanki edukacyjne, lalki, autka, różne zestawy, a także artykuły sportowe, szkolne i drobne artykuły gospodarstwa domowego).

Czytaj więcej o hurtowni zabawek